Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Právě čtete všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti EUROTRADINGGROUP s.r.o., se sídlem Josefská 653/6a, Rumburk 1, 408 01 Rumburk, IČO: 28721446, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem pod sp. zn. C28650 („my“), zabývající se prodejem a instalací krbových kamen a jejich doplňků prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.kamnazvyroby.cz („e-shop“).

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    • Tyto Podmínky se vztahují pouze na osoby, které u nás nakupují zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (nenakupují „na IČO“), tedy na spotřebitele.
    • Tyto Podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti nás, jako prodávajícího, a vás, jako kupujících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavírané mezi námi prostřednictvím e-shopu. Kromě těchto Podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
    • Ustanovení odchylná od Podmínek je možné sjednat ve Smlouvě. Tato odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními Podmínek.
    • Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy.
    • Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat. Těmito změnami nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Znění Podmínek účinných v době uzavření Smlouvy mezi námi vám vždy zašleme v příloze potvrzení o přijetí objednávky.
  1. UŽIVATELSKÝ ÚČET
    • Na našem e-shopu si můžete založit vlastní uživatelský účet („uživatelský účet“). Z uživatelského účtu můžete provést objednávku zboží, k vytvoření objednávky ho ale nepotřebujete – objednávku můžete provést i bez něj.
    • Při registraci na e-shopu a při objednávání zboží jste povinni uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu jste povinni při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Údaje vámi uvedené v uživatelském účtu a při objednávání zboží považujeme za správné.
    • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. O těchto údajích jste povinni zachovávat mlčenlivost.
    • Nejste oprávněni umožnit přístup k vašemu uživatelskému účtu třetím osobám. Za případné zneužití uživatelského účtu třetí stranou neneseme odpovědnost.
    • Váš uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, kdy svůj uživatelský účet nebudete déle než 1 rok využívat či v případě, kdy porušíte své povinnosti ze Smlouvy (včetně Podmínek). Dáme vám o tom ale předem vědět e-mailem.
    • Vezměte prosím na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu našeho hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Veškerá prezentace zboží umístěná na e-shopu je pouze informativního charakteru a nejsme povinni uzavřít s vámi ohledně tohoto zboží Smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
    • E-shop obsahuje veškeré potřebné informace o zboží, a to včetně uvedení kupních cen jednotlivého zboží. Pokud vyžadujete při dodání zboží také instalaci předmětu koupě, zejména instalaci a připojení krbových kamen (doprava až na místo instalace, instalace, připojení apod.) (souhrnně jako „instalace“), případně je již instalace součástí Smlouvy, jakožto naše doplňková služba, jste povinni zaslat nám foto místa instalace, včetně popisu emailem na: obchod@etg-sro.cz, nebo prostřednictvím WhatsApp na tel. č. 774 427 222. Minimálně 2 pracovní dny před termínem instalace. V případě nesplnění podmínek v tomto bodě má právo prodávající zrušit instalaci bez náhrady.
    • Jsme plátci DPH. Kupní ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a veškerých dalších poplatků a zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na e-shopu. I přesto s vámi můžeme uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • E-shop obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Cena těchto nákladů je vždy uvedena včetně DPH a veškerých dalších poplatků. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené na e-shopu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenské republiky.
    • Zboží objednáte odesláním objednávkového formuláře na e-shopu.
    • Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      • vás jako kupujícím;
      • objednávaném zboží (objednávané zboží „vložte“ do elektronického nákupního košíku e-shopu);
      • o nákladech spojených s dodáním zboží;
      • způsobu úhrady kupní ceny zboží a nákladů na balné a dodání zboží;
      • požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží

(„Objednávka“).

  • Před odesláním Objednávky vám bude umožněno zkontrolovat a libovolně měnit údaje, které do Objednávky vložíte.
  • Objednávku vytvoříte a odešlete kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“.Odesláním Objednávky se zavazujete za zboží zaplatit.
  • Neprodleně po obdržení vaší Objednávky vám na zadaný e-mail potvrdíme přijetí této Objednávky. Smlouva je mezi námi uzavřena okamžikem odesláním potvrzení o přijetí Objednávky.
  • Pokud je charakter Objednávky neobvyklý (např. vysoké množství zboží, výše kupní ceny, vysoké předpokládané náklady na dopravu), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení Objednávky. V tomto případě mezi námi bude Smlouva uzavřena až okamžikem doručení tohoto potvrzení.
  • V případě Objednávky učiněné telefonicky vám písemně potvrdíme její obsah a Smlouva bude mezi námi uzavřena okamžikem doručení písemného potvrzení, že s Objednávkou i těmito Podmínkami souhlasíte.
  • Náklady vzniklé použitím komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
  1. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
    • Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou zboží kupní cena zboží včetně nákladů na balné a nákladů spojených s dodáním zboží („cena zboží“).
    • Cenu zboží můžete uhradit následujícími způsoby:
      • v hotovosti v naší provozovně na adrese Smržovka, Hlavní 138, PSČ 468 51
      • v hotovosti či platební kartou na dobírku v místě určeném v Objednávce;
      • bezhotovostně převodem na náš bankovní účet č. 5225615359/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna(„náš bankovní účet“);
    • Nepožadujeme od vás zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl.6 Podmínek ohledně povinnosti uhradit cenu zboží předem.
    • V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je cena zboží splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je cena zboží splatná do 3 dnů od uzavření Smlouvy.
    • V případě bezhotovostní platby, prosíme, uhraďte cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, abychom mohli platbu spárovat s vaší Objednávkou. Jinak se může stát, že vám zboží nebude odesláno včas. V případě bezhotovostní platby je váš závazek uhradit cenu zboží splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.
    • Jsme oprávněni, zejména v případě, že z vaší strany nedojde k dodatečnému potvrzení Objednávky (čl. 3.),požadovat po vás uhrazení celé ceny zboží ještě před odesláním zboží. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
    • Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat.
    • Pro každou platbu vám vystavíme fakturu – daňový doklad, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mail uvedený v Objednávce.
  1. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
    • Zboží vám bude doručeno nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. Nedoručíme-li zboží včas, máte právo od Smlouvy odstoupit a my vám vrátíme uhrazenou cenu zboží.
    • Pokud vámi objednané zboží nebude skladem a nebude naskladněno ani do 30 dnů od uzavření Smlouvy, vyhrazujeme si právo odstoupit od Smlouvy.
    • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě vašeho zvláštního požadavku, nesete riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    • Nabízíme následující možnosti dodání zboží, pokud jde o krbová kamna:
      • Doprava zdarma bez instalace, dopravu provede náš technik. Zdarma je pouze doprava, stěhování je zpoplatněno dle ceníku. (Dodávka s hydraulickou plošinou.)
      • Doprava a smontování kachlových kamen zdarma, bez instalace. Dopravu a smontování kachlových kamen provede náš technik. Zdarma je pouze doprava a smontování kachlových kamen, stěhování je zpoplatněno dle ceníku. (Dodávka s hydraulickou plošinou.)
      • Doprava zdarma, včetně placené instalace, dopravu i instalaci provede náš technik. Zdarma je pouze doprava, instalace a stěhování je zpoplatněno dle ceníku. (Dodávka s hydraulickou plošinou.)
  • Ostatní zboží vám můžeme doručit následujícími způsoby:
    • Vyzvednutím u nás na prodejně;
    • S využitím přepravní služby GLS.
  • Zboží dodáme na místo vámi určené v Objednávce, vy jste povinni toto zboží převzít. Pokud ho nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy. V takovém případě po vás máme právo vyžadovat náhradu vzniklých nákladů spojených s vrácením nepřevzatého zboží.
  • V případě, že je z důvodů na vaší straně bude nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • Při převzetí zboží od přepravce vám doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít.
  • V rámci doručení zboží, zejména kamen, vám můžeme pomoct i s jejich stěhováním po schodech a instalací ke komínu či externímu přisávání vzduchu. Toto stěhování a instalace není součástí ceny zboží ani dopravy a budeme vám ho účtovat zvlášť, zaplatit jej můžete na místě v hotovosti, nebo platební kartou. Informace o výši ceny stěhování najdete v objednávkovém procesu i na našich webových stránkách: ceník doplňkových služeb.
  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
    • Jako spotřebitel máte právo odstoupit od Smlouvy uzavírané prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží, a to i bez udání důvodu. Pokud vám zašleme zboží v několika zásilkách, lhůta se počítá až po převzetí poslední zásilky. Pokud vám ale zboží zasíláme pravidelně, tato lhůta se počítá od doručení první dodávky.
    • Právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nemáte v případě, že:
      • zboží bylo upraveno podle vašich požadavků nebo přizpůsobené vašim osobním potřebám;
      • zboží podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby;
      • zboží bylo vzhledem ke své povaze po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
      • zboží je v zapečetěném obalu a vy jste ho z tohoto obalu vyňali. Z hygienických důvodů nebo důvodu ochrany zdraví jej není možné vrátit.
    • Pro odstoupení od Smlouvy můžete využít vzorový formulář, jenž tvoří přílohu těchto Podmínek. Odstoupení od Smlouvy můžete zasílat mimo jiné na adresu EUROTRADINGGROUP s.r.o., Smržovka, Hlavní 138, PSČ 468 51či na náš e-mail obchod@etg-sro.cz a my vám jeho přijetí bez zbytečného odkladu potvrdíme. Odstoupit od Smlouvy ale můžete jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám.
    • V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. Vy nám musíte vrátit zakoupené zboží do čtrnácti (14) dnů od okamžiku, kdy nám odstoupení dojde (postačí, když ho v této lhůtě odešlete), a to na výše uvedenou adresu.
    • Náklady spojené s navrácením zboží zpět k nám nesete vy.
    • V případě odstoupení od Smlouvy vám do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy vrátíme peněžní částku odpovídající kupní ceně zboží a nákladům na dodání věci ve výši odpovídající nejlevnějšímu možnému způsobu dodání, který nabízíme, a to stejným způsobem, jakým jsme ji od vás přijali. Jsme taktéž oprávněni vrátit vám tuto peněžní částku již při vrácení zboží či jiným způsobem, pokud s tím budete souhlasit a nevzniknou vám tím další náklady.
    • Nejsme povinni vrátit vám přijaté peněžní prostředky dříve, než nám zboží vrátíte nebo než prokážete, že jste zboží odeslali zpět na naši adresu.
    • Vrácené zboží musí být nepoškozené a neznečištěné. Zboží nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození s ohledem na nutné seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. To znamená, že po převzetí zboží si ho můžete vyzkoušet maximálně tak, jak byste si ho vyzkoušeli v kamenné prodejně. Pokud zboží použijete v rozporu s tímto odstavcem a způsobíte na něm škodu, jsme oprávněni jednostranně započíst náš nárok na úhradu škody vzniklé na zboží oproti vašemu nároku na vrácení kupní ceny zboží.
    • Pokud vám zboží instalujeme do 14 dní od doručení zboží (typicky kamen), jde o služby poskytnuté ve 14denní lhůtě, v rámci které byste obecně od Smlouvy odstoupit mohli. Vy ale při instalaci souhlasíte s tím, že vám služby instalace poskytneme před uplynutím této lhůty a v takovém případě nárok na odstoupení od Smlouvy nemáte.
    • V případech, kdy v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku(čl. 6 těchto Podmínek), máte právo od Smlouvy odstoupit, jsme také oprávněni kdykoliv od Smlouvy odstoupit, a to až do doby, než vám zboží odešleme. V takovém případě vám vrátíme cenu zboží bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na vámi sdělený bankovní účet, nedohodneme-li se jinak. Dále jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy ve všech případech, kdy to zákon nebo Smlouva umožňuje, zejména, nikoli však výlučně, pokud se některé z Vámi uvedených informací ukáží za neúplné nebo nepravdivé, nebo pokud dojde k prodlení s uhrazením ceny zboží.
    • Bylo-li vám společně se zbožím zasláno nějaké bezúplatné plnění (dárek), jste v případě odstoupení od Smlouvy povinni vrátit i toto bezúplatné plnění.
  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
    • Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží:
      • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      • je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jste souhlasili;
      • je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k užití, včetně návodu k obsluze nebo instalaci, pokud má být ke zboží přiložen.
    • Dále odpovídáme za to, že kromě ujednaných vlastností:
      • je zboží vhodné k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
      • zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věci téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      • je zboží dodáno s příslušenstvím včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
      • zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.

Za uvedené poslední čtyři body neodpovídáme, pokud vás před uzavřením Smlouvy výslovně upozorníme, že některá vlastnost zboží se liší a vy s tím budete souhlasit.

  • Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo levnější, neodpovídáme. Za ostatní vady na takovém zboží ale odpovídáme.
  • Zákonná práva z vadného plnění se nevztahují na:
    • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
    • vady, o kterých jste věděli při nákupu nebo které jste sami způsobili třeba tím, že jste nedodrželi návod k obsluze, instalaci a údržbě kamen. U kamen je třeba dbát zejména na dodržení maximálního množství paliva, které je možné do kamen dát.
  • Jste oprávněni vytknout vadu, která se na zboží projeví, do dvou let od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete zboží užívat, pokud jste vadu vytkli oprávněně.
  • Práva z vadného plnění uplatňujte, prosíme, ideálně e-mailem nebo osobně/dopisem u nás na adrese Smržovka, Hlavní 138, PSČ 468 51.
  • V ideálním případě se dohodneme na následujícím postupu reklamace: zavoláme si nebo se dohodneme po e-mailu, že nám zboží vyfotíte, natočíte. Dáme Vám vědět, jaké části zboží pro prvotní posouzení potřebujeme vyfotit nebo natočit a jak. Díky tomu si náš technik dokáže udělat dobrý obrázek o tom, co může být s kamny špatně a na co je třeba se zaměřit. Zpravidla k vám pak vyšleme technika, který reklamaci posoudí na místě. Samozřejmě ale máte možnost zboží (i kamna) sami odmontovat a doručit ho pro posouzení k nám.
  • Při uplatnění reklamace od nás obdržíte písemné potvrzení (reklamační protokol), v protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Při uplatnění reklamace po nás můžete požadovat odstranění vady. Podle své volby po nás můžete požadovat:
    • dodání nové věci bez vady, nebo
    • opravu věci.
  • Pokud je pro nás vámi zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, právo zvolit si způsob odstranění vady nemáte. Je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
  • Můžete po nás požadovat přiměřenou slevu, nebo odstoupit od Smlouvy, a to:
    • pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné potíže;
    • když se vada projeví opakovaně (zpravidla třikrát a více, posuzuje se individuálně);
    • pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;
    • pokud je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro vás.
  • Podstatné je takové porušení Smlouvy, o němž strana porušující Smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  • Nemůžete odstoupit od Smlouvy, je-li vada nevýznamná.
  • Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u nás jako prodávajícího. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
  • Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou cenu zboží nebo její část
  • Pokud prokážeme, že jste před převzetím zboží o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni vašemu nároku vyhovět.
  • Za vadu zboží se nepovažuje vada způsobená vyšší mocí.
  • O vyřízení reklamace včetně odstranění vady budeme informovat do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo dostoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace vám zašleme elektronicky, popřípadě poštou. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy jste si byli povinni zboží vyzvednout.
  • Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, pokud bude reklamace oprávněná a uznaná. Tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné a požádat si o ně musíte nejpozději do jednoho měsíce od konce doby pro uplatnění vady, jinak na ně ztratíte právní nárok.
  • Pokud na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu k obsluze připojenému ke zboží nebo v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření Smlouvy je uvedena doba, po kterou si zboží při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se vám zavazujeme, že vás uspokojíme nad rámec vašich zákonných práv z vadného plnění, nebude-li zboží mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce (záruční list), který vám vydáme nejpozději při převzetí věci. Vadu krytou zárukou za jakost musíte vytknout nejpozději ve lhůtě určené délkou záruční doby.
  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
    • Vlastnictví ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny zboží, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.
    • Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy obchod@etg-sro.cz . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašleme na vámi zadaný e-mail.
  1. ŘEŠENÍ SPORŮ
    • Pokud mezi námi dojde ke spotřebitelskému sporu, máte právo na mimosoudní řešení tohoto sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, web: adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Můžete využít i platformu pro řešení sporů on-line zřízenou Evropskou komisí, nacházející se na internetové adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Podléháme dozoru České obchodní inspekce, která vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Zpracováváme některé vaše osobní údaje. Které to jsou, z jakého důvodu je zpracováváme, jak dlouho je budeme zpracovávat a jak vaše údaje chráníme, se můžete dočíst zde. Dozvíte se zde i informace o cookies.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    • Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
    • Veškerou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to my vám na adresu elektronické pošty uvedenou ve vašem uživatelském účtu či uvedenou vámi v Objednávce a vy nám na adresu uvedenou na našem e-shopu.
    • Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
    • Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty nejste zbaveni ochrany, kterou vám poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit.
    • Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    • Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
    • Smlouvu včetně Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
    • Přílohu Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Můžete nás kontaktovat prostřednictvím těchto kontaktních údajů:
  • adresa: Smržovka, Hlavní 138, PSČ 468 51
  • e-mail:  obchod@etg-sro.cz
  • telefon: + 420 774 427 222

 

V Rumburku dne 1. května 2023

 

Příloha č. 1:Formulář pro odstoupení od Smlouvy;

Příloha č. 2: Informace k dopravě, stěhování a instalaci krbových kamen.

 

 

 

 

 

 

Odstoupení od Smlouvy do 14 dnů

Kupující:

Jméno:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Adresa:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Telefon: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _   E-mail: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Požadovaný způsob vrácení peněz: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit kupní cenu:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _/ _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _

 

Číslo faktury:_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Číslo Objednávky:_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

 

Vrácené Produkty _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

Důvod vrácení:

(pro náš lepší přehled můžete zaškrtnout některou z uvedených možností, nejste ale povinni to udělat)

  • nelíbí se barva
  • nevyhovující rozměr
  • nevyhovující materiál
  • zboží vypadá jinak, než jsem předpokládal
  • pozdní dodání
  • doručeno jiné zboží
  • jiný důvod _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _

 

 

Datum a podpis zákazníka

 

Informace k dopravě, stěhování a instalaci krbových kamen.

 

Obsah

  1. Definice pojmů
  2. Doprava
  3. Stěhování
  4. Ceník stěhování a služeb – Jak bude probíhat instalace a připojení krbových kamen
  5. Co obsahuje běžná instalace a připojení krbových kamen
  6. Co není v ceně instalace a připojení krbových kamen
  7. Důležité upozornění k instalaci a připojení krbových kamen

 

  1. Definice pojmů
  • Doprava: je doprava zboží od nás coby prodávajícího na vaši adresu coby kupujícího, kterou jste uvedli v objednávce. Může být provedena vlastním autem prodejce, nebo externí firmou. U krbových kamen je vykládka prováděna na stejné terénní úrovni jako se nachází příjezdová komunikace, na které se nachází vozidlo během vykládání. pozn. (pokud se během vykládky musí zdolávat překážka, jedná se už o stěhování).
  • Stěhování: je přesun zboží na místo instalace, nebo montáže při kterém se překonávají překážky, např. shody, prahy, obrubníky, rámy portálových, nebo francouzských oken, nebo také překonání stoupání s větším sklonem než 10°, atd. pozn. Za stěhování se nepovažuje převoz zboží na paletě po rovné ploše, v terénní úrovni komunikace, kde se dá použít paletový vozík, a to do vzdálenosti 20 m od vozidla dopravce. Cena za stěhování je uvedena v ceníku níže a je závislá na hmotnosti zboží a počtu překážek (schodů a atd.)
  • Instalace: je rozbalení a usazení zboží (krbových kamen) z palety na místo montáže, připojení kouřovodů, připojení potrubí externího vzduchu a další služby popsané v sekci: co obsahuje běžná instalace a připojení.
  • Smontování kachlových kamen: je sestavení kamen dohromady z jednotlivých součástí u zákazníka, v místě instalace. Pozn. pouze kachlová kamna, která jsou z důvodu křehkosti kachlů dopravována v rozebraném stavu.

 

  1. Doprava krbových kamen
  • Doprava zboží (krbových kamen) se provádí dodávkovými vozy s hydraulickým čelem. Přístupová komunikace musí být odpovídající zejména pak výškou průjezdu 3,2m.
  • V zimním období pak musí být odklizen sníh a zajištěna sjízdnost přístupové cesty k domu.
  • Doprava může být provedena vlastním autem prodejce, nebo externí firmou.
  • Den (termín) dopravy, stěhování a instalace bude dohodnut předem, naším pracovníkem, který plánuje instalace.
  • Pokud zákazník zruší termín instalace do 48hod. před dohodnutým termínem, ztrácí tím nárok na dopravu zdarma (instalace a dopravy se plánují tak, aby se provádělo více instalací v dané lokalitě ve stejný den).
  • Přesný čas instalace vám bude sdělen v odpoledních hodinách den před instalací naším technikem, který sestavuje podrobný plán cesty.
  • Extra doprava před termínem instalace je zpoplatněna, viz. ceník stěhování a souvisejících služeb.

 

  1. Stěhování krbových kamen
  • Stěhování krbových kamen je zpoplatněná služba, dle ceníku níže.
  • Instalace krbových kamen je zpoplatněná služba dle ceníku níže.
  • Stěhování krbových kamen od vozidla dopravce na místo instalace se provádí manipulační technikou (paletový vozík, rudl, elektrický schodo-lez). Nejedná se o výnos kamen.
  • Stěhování po úzkých, nebo točitých schodech nelze provést z důvodu nedostatečného prostoru pro manipulační techniku. Ruční výnos v takovýchto případech neprovádíme!
  • Pro stěhování po lesní, blátivé, svažité nad 10°, nebo nezpevněné přístupové komunikaci je zákazník povinen zajistit výpomoc.
  • Při stěhování po lesní, blátivé, svažité nad 10°, nebo nezpevněné přístupové komunikaci bude zákazníkovi naúčtován příplatek dle ceníku.
  • V extrémních případech, kdy by hrozilo poškození zboží, majetku, či zranění osob podílejících se na stěhování, může technik rozhodnout o přerušení stěhování a zboží se zákazníkovi pouze dopraví. 
  • Práce nad rámec běžného stěhování budou účtovány dle ceníku. Jedná se např. o vyklízení přístupové cesty, demontáž nábytku, obrazů, zrcadel, výrobu improvizovaných schodů (u novostaveb) atd.
  • výška nášlapu schodu je 27cm.

 

  1. Ceník stěhování a souvisejících služeb vč. 21%DPH

Popis služby                                                                                       do 150Kg              nad 150Kg

 

  • Instalace krbových kamen naší výroby:                                            2500,-Kč                 3500,-Kč
  • Instalace krbových kamen ostatních výrobců:                                3000,-Kč                 4000,-Kč
  • Stěhování každý schod, nebo překážka cena za 1ks:                            50,-Kč                   100,-Kč
  • Instalace kamen na sklo:                                                                         500,-Kč                   800,-Kč
  • Extra doprava kamen před instalací:                                                  2500,-Kč                2500,-Kč
  • Návštěva/konzultace technika před instalací:                                   1500,-Kč                1500,-Kč
  • Odvoz, likvidace starých kamen (demontovaných):                        2000,-Kč                3000,-Kč
  • Odvoz a likvidace obalů:                                                                           300,-Kč                  500,-Kč
  • Příplatek nezpevněná cesta, lesní, blátivá, nebo více jak 10°:         1000,-Kč                1500,-Kč
  • Zvedání kamen přesun na zvýšenou římsu (od 20cm nad podlahou):           500,-Kč               1000,-Kč
  1. příklad výpočtu ceny stěhování: Model 4051: který má hmotnost 135 kg a bude se stěhovat do druhého patra celkem 35 schodů. Cena za stěhování bude (35x50Kč) 1750,- Kč vč. 21%DPH.
  2. příklad výpočtu ceny stěhování: Model 6051: který má hmotnost 152Kg a bude se stěhovat do prvního patra, celkem 18 schodů, avšak přístupová cesta bude do kopce o vyšším sklonu než 20° a také bude delší než 20m. Cena za stěhování bude (18x100Kč) 1800,- Kč + 1500,- Kč příplatek, celková cena: 3300,- Kč vč. 21%DPH.

Rozhodující hmotnost pro výpočet ceny je uvedena v kartě: PARAMETRY u každého produktu.

Jak bude probíhat instalace a připojení krbových kamen

  • Pomůžeme Vám vybrat vhodný typ, ať už podle projektové dokumentace (v případě novostavby), nebo podle tepelných ztrát (u stávajících objektů).
  • Společně rozhodneme, jaký způsob vytápění preferujete: lokální-sálavé a konvekční teplo, nebo s připojením teplovodního výměníku.
  • Navrhneme umístění krbových kamen, nebo vložky dle parametrů vybraného modelu (výška os kouřovodů, přívodu externího vzduchu atd.).
  • Vysvětlíme a ukážeme, jak se krbová kamna čistí, jak se demontují deflektory atd.
  • Po skončení instalace společně zatopíme a vše Vám vysvětlíme a ukážeme v praxi, pokud to podmínky dovolí.
  • Vysvětlíme Vám, jak fungují základní principy spalování v krbových kamnech a vložkách.
  • V případě zájmu zajistíme pravidelné servisní prohlídky a revize. Instalace běžných krbových kamen trvá obvykle 1,5-2,5hod, instalace kachlových kamen pak zabere 4-5hod.
  • Termíny instalací se plánují s ohledem na ujeté km, proto je potřeba počítat s 3–4 týdny od objednání.
  1. Co obsahuje běžná instalace a připojení krbových kamen
  • Rozbalení kamen a demontáž latění.
  • Usazení na místo instalace.
  • Vyrovnání do vodováhy
  • Připojení kouřovodů mezi kamny a zděří do komína. Vstup do komínu (zděř) musí být dokončená, připravená pro připojení.
  • Svrtání / spojení kouřovodů.
  • Přelakování kouřovodů a kamen odřených při montáži.
  • Připojení k externímu přívodu vzduchu ( musí být již provedena stavební připravenost ) – UPOZORNĚNÍ : prodávající nenese žádnou odpovědnost za způsob provedení stavební přípravy externího vzduchu, připojením nepřebíráme za toto řešení zodpovědnost !
  • Seznámení s obsluhou a údržbou, první zatopení. Pozn. zatopit lze, pouze pokud zákazník předloží technikovi platnou revizi komínu. Zatopit nelze u krbových kamen s výměníkem, pokud výměník není naplněn topným médiem a připojen do topného sytému.
  • Závěrečný úklid po montáži.

 

  1. Co není v ceně instalace a připojení krbových kamen
  • Extra doprava před termínem instalace.
  • Stěhování kamen na místo instalace.
  • Vyzvedávání kamen na předem připravené vyvýšené podstavce a sokly.
  • Instalace neobsahuje žádné zednické, ani dokončovací práce na komínu, či jeho částech.
  • Instalace neobsahuje žádné zednické, ani dokončovací práce na přívodu externího vzduchu.
  • Neobsahuje odvoz ani likvidaci starých krbových kamen.
  • Neobsahuje spotřebovaný materiál: kouřovody, flexi hadici ext. přisávání, těsnění pod sklo, krytku napojení externího vzduchu (mezikruží), drobný instalační materiál.
  • Instalace neobsahuje připojení teplovodního výměníku k soustavě ÚT, topenářské a instalatérské práce.
  • Instalace neobsahuje provedení horkovzdušných rozvodů v objektu.
  • Instalace neobsahuje obestavbu krbové vložky.

 

  1. Důležité upozornění k instalaci a připojení krbových kamen
  • Při instalaci krbových kamen na sklo musí zákazník zajistit osobu pro výpomoc (manipulace s kamny), při usazení kamen. Časová náročnost cca 20min.
  • Pokud zákazník nebude mít místo pro instalaci připraveno a odklizeno, zajištěn bezproblémový přístup se stěhovací technikou (nutno počítat s manipulačním prostorem min. 1,5 x1,5m) nebo by hrozilo poškození interiéru, či bytového zařízení, má právo technik instalaci odmítnout bez náhrady! Zejména pokud by hrozilo poškození interiéru, zboží, nebo zranění osob podílejících se na montáži, nebo její asistenci.
  • Standardní kolmá komínová zděř / sopouch (vstup do komínu) musí být ukončen zároveň s omítkou, nesmí vyčnívat do místnosti. V opačném případě nemůže být montáž provedena. Pokud sopouch komínu není ve standardním úhlu 90° (kolmý ke stěně) a je šikmý, může vyčnívat do místnosti. Komínová zděř /sopouch je vyhraněná část stavby, kterou může upravovat pouze odborná kominická firma.